Wsparcie techniczne 24/7

Nie czekaj. Zacznij współpracę już dziś!

Zadzwoń

+48 798 023 168

Godziny kontaktu

Pon-Pt  8:00-16:00

AG Systems - wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne

Godna zaufania firma IT wspierająca Twoje działania zapewnia cały szereg rozwiązań. Jako specjaliści, w AGsystems służymy pomocą w kluczowych kwestiach, takich jak: chmury dla firm czy aplikacje mobilne lub aplikacje internetowe. Pomoc we wdrożeniu powyższych i wielu innych rozwiązań to podstawa naszej działalności.

Od lat idziemy jednak krok do przodu - każdy klient może liczyć na nasze całodobowe wsparcie techniczne. Pomoc techniczna to newralgiczna kwestia w przypadku branży w jakiej działamy. Oprogramowanie oraz zaawansowane systemy, w których obrębie świadczymy usługi nieraz okazują się być zbyt rozbudowane dla laika. Mnogość opcji, połączeń i ustawień to także zwiększone ryzyko wystąpienia nieprzewidzianych awarii i nieprawidłowości. W obydwu przypadkach służymy naszą pomocą.

Na co możesz liczyć korzystając z naszej pomocy technicznej?

Wyżej wymienione aspekty wsparcia technicznego to raptem kropla w morzu. Korzyści jakie odnosisz z naszej współpracy to właściwie realna pomoc w przypadku jakichkolwiek problemów z oprogramowaniem, serwerem, aplikacją i innymi produktami.

Skuteczna pomoc 24/7

Awarie i błędy działania mogą wystąpić w każdej chwili. Namierzenie błędu w rekordowo szybkim czasie umożliwia jego szybkie zlikwidowanie. Niestety – osoba fizyczna nie jest w stanie śledzić na bieżąco każdej linijki kodu i każdego odchyłu od normalnej, poprawnej pracy oprogramowania. W celu zapewnienia całodobowego wsparcia, posługujemy się profesjonalnymi narzędziami, które skanują oprogramowanie i informują nas o błędach.

Oprogramowanie monitorujące, z którego korzystamy to między innymi BugSnag, Zabbix, Cloud Watch, DataDog.

Otrzymanie zgłoszenia

Przyjmujemy zgłoszenia o awarii 24/7. Całodobowa opieka nad tym, w co zainwestowałeś.

Rozwiązywanie problemów

Udzielamy informacji i wdrażamy konkretne rozwiązania.

Zakończenie interwencji

Wysyłamy wiadomość o rozwiązaniu problemu. Przeciwdziałamy przyszłym awariom.